Danes smo se z učenci 5. b razreda odpravili v bližnji gozd.🌲

Ogreli smo se z atletsko abecedo in preverili, kdo lahko najdlje vrže kamen. Nato smo nabrali dolge palice, s katerimi je vsak pokazal svojo vadbeno vajo. Seveda ni manjkalo igre! Igrali smo se igro pozornosti tik-tak, skakali čez palice ter ob tem vadili števila in ponavljali poštevanko. Z naravnimi materiali smo ustvarjali prikaze množic, s palicami pa igrali notne vrednosti ter poslušali različne ritme.

Pri pouku slovenščine smo iskali samostalnike v gozdu in jih povezovali z zanimivimi pridevniki – kdo bi si mislil, da je lahko deblo “smejoče” ali kamen “mogočen”? Vadili smo tudi orientacijo z zemljevidom in likovno ustvarjali iz naravnih materialov.

Za konec smo si vzeli še nekaj časa za prosto igro: skrivalnice in lovljenje sta še vedno priljubljeni igri!

Dan je bil poln učenja, ustvarjanja in zabave. Otroci so uživali, narava pa je poskrbela za popolno kuliso.

Kaj pa vi? Ste že doživeli čar gozdne pedagogike?